
Drs. Henk Muntjewerf, MBA
Algemeen Directeur
Na mijn HEAO studie te Utrecht ben in 1988 als schadecorrespondent op de motorrijtuig-schadeafdeling van een rechtsbijstandsverzekeraar begonnen. Hier raakte ik geïnteresseerd in complexe letselschadezaken. In 1994 werd ik benaderd door een expertisebureau dat uitsluitend de belangen van slachtoffers behartigde. Twee jaar later werd ik als jongste lid toegelaten tot het NIS (Nederlands Instituut van Schaderegelaars). In 1997 maakte ik de overstap naar een expertisebureau dat uitsluitend voor verzekeraars werkt en veel expertise in huis had.
Naast de juridische aspecten binnen ons vakgebied, ligt mijn interesse ook op bedrijfskundig vlak en specialiseerde ik mij in complexe zelfstandigenschaden. Na een post HBO-bedrijfskunde, deed ik de Master (MSc) bedrijfskunde aan TSM c. Universiteit Twente en ronde daarnaast mijn Executive Master Business Administration af. Daarnaast ben ik werkzaam geweest als Register-Expert letsel en als rechercheur voor een expertisebureau dat uitsluitend letselschadezaken en schuldvraagonderzoeken deed voor verzekeraars en multinationals.
Daar kennis en het doorzettingsvermogen van de dienstverlening voor slachtoffers regelmatig te kort schiet, besloot ik in 2006 Jurilex Letselschade te beginnen waar het slachtoffer gegarandeerd kan rekenen op bijstand van gekwalificeerde juristen en Register-Experts. Na 16 jaar leiding te hebben gegeven aan dit kantoor heb ik het spreekwoordelijke ‘stokje’ overgedragen en heb ik, samen met mijn collega Wiland van Santen, gekozen om onze kennis en ervaring verder uit te breiden en slachtoffers en overige regresnemers bij te staan die veelal vastlopen tegen aansprakelijkheidsverzekeraars. Wij hebben niet als doel om kwantitatief, maar juist kwalitatief toonaangevend te zijn. Bij ons kantoor werken uitsluitend collegae met een hoog kennisniveau en met ruime praktijkervaring.

Contact
U kunt ons telefonisch bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17.15 uur. Buiten deze tijden kunt u het contactformulier invullen of de chatbot gebruiken om uw casus aan te melden.
Tijdens openingstijden binnen een uur een reactie, u heeft direct duidelijkheid. Buiten kantooruren, in het weekend of rondom feestdagen, is dit direct de volgende werkdag.